Smite svetovno prvenstvo 2016 se je uspešno zaključilo z zmago evropske ekipe Epsilon eSports.

Letno tekmovanje za svetovnega prvaka v igri Smite od razvijalcev Hi-Rez in samih gostiteljev prvenstva v Atlanti, je letošnje leto potekalo od 7.1.2016 do 10.1.2016.

Ekipe ki so se udeležile svetovnega prvenstva:


  • Paradigm (Evropska unija)
  • Epsilon  eSports (Evropska unija)
  • Fnatic (Evropska unija)
  • Cloud9 (Severno ameriška skupina)
  • Enemy (Severno ameriška skupina)
  • paiN Gaming (Brazilija)
  • Avant Garde (Oceanija)
  • OMG B (Kitajska)
  • Qiao Gu Reapers (Kitajska)
  • Isurus Gaming (Latinska Amerika)

Zmagovalci letošnjega leta so bili Evropejci Epsilon eSports, ki so s prepričljivim rezultatom 3:0 v finalu premagali Severnoameriško skupino Enemy. Epsilon eSports  so si z zmago prislužili denarno nagrado v višini 500.000,00 USD. Ekipa Enemy, ki je zasedla drugo mesto, pa si je prislužila 230.000,00 USD. Tretje mesto so zasedli lanskoletni prvaki Cloud9, četrto pa Paradigm, oboji pa so za svoje trude prejeli 75.000,00 USD.


Razvijalci Hi-Rez so na dogodku tudi napovedali spremembe za tretjo sezono, kot so novi karakterji, sprememba Conquest mape, nova Joust mapa, ki bo narejena v slogu kitajske mitologije ter vrste izboljšav v uporabniškem vmesniku ter trgovini.

Oznanili so tudi novo mobilno igro Jetpack Fighter ter podrobnosti o prihajajoči igri Paladins, v kateri bo igralen karakter Sylvanus, lik iz igre SMITE.

Potekal je tudi cosplay kjer so se ljubitelji igre Smite našemili v njihove najljubše karakterje in med seboj tekmovali za 20.000,00 USD.

Takšni dogodki dokazujejo, da se je eSports razširil v veliko sceno, kjer igranje igric ni več le zabava, temveč pravo tekmovanje.