prijavite ali ustvarite nov račun

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Comshop

Spletna prodajalna comshop.si omogoča primerjavo ter nakup velikega števila računalnikov, prenosnikov, računalniških komponent, avdio-video opreme ter izdelkov za dom in prosti čas.  Naša ekipa skrbi za odlično ponudbo, ugodne cene ter visoko kakovost storitev.

Splošni pogoji spletne prodajalne comshop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno prodajalno Comshop upravlja podjetje RAING d.o.o., Zavrh nad Dobrno 9, 3204 Dobrna, matična številka: 3475204000, davčna številka: SI 85979082, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja na comshop.si

Dostopnost informacij

V spletni prodajalni Comshop se zavezujemo, da bodo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovljene informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Nakup izdelkov

Izbran izdelek dodajte v košarico, nato pa le sledite preprostemu nakupu, ki ne zahteva niti registracije, saj vam omogočamo nakup izdelkov kot gost. Če kupujete prvič in se srečate s težavo nas pokličite na telefonsko številko 051 680 702 – z veseljem vam priskočimo na pomoč. 

Varnost nakupa

Ponudnik za prenose vseh podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili uporabnika. V primeru neizpolnitve obveznih vnosnih polj sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila.

 

Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega uporabniškega računa in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Nastopile so težave

Če naletite na težavo na naši spletni strani, brez skrbi, poleg računalnikov za naš sistem skrbi tudi ekipa prijaznih svetovalcev in skrbnikov spletne strani, z veseljem vam bomo pomagali. 

Registrirani uporabniki in gosti

Vsak registriran uporabnik ob registraciji določi svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je skrito in je znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan čuvati svoje geslo in vnesti verodostojne podatke, tako da bo v njegovem imenu nastopal le on ali pooblaščena oseba.

Splošni pogoji

Kupec je lahko pravna ali fizična oseba. Ob tem se upoštevajo podatki, ki jih je kupec oddal ob naročilu ali že ob registraciji. Fizična oseba je kupec, ki kupljeno blago in njegove storitve uporablja za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Kupec z registracijo ali samim nakupom kot gost potrjuje, da sprejema vse objavljene splošne pogoje, ki so v trenutku nakupa objavljene na naših straneh, ki spadajo pod domeno comshop.si. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostava

Spletna prodajalna comshop.si ima dva načina prevzema;

Dostava preko dostavne službe Pošte Slovenije

Paket vam pošljemo preko Pošte Slovenije in ga dobite naslednji delovni dan na vaš naslov, v kolikor pa na naslovu tisti trenutek niste dosegljivi, vas poštar pusti obvestilo, s katerim paket dvignete na najbližji pošti v vašem kraju. Poštnina je brezplačna pri nakupu nad 199€ z DDV. V kolikor je znesek manjši, Vam poštnino zaračunamo 3,49€ z DDV. Pošta Slovenije si lahko za storitev odkupnine obračuna stroške po veljavnem ceniku.

Prevzem v naših poslovnih prostorih

Naročen izdelek lahko prevzamete osebno v poslovnih prostorih na lokaciji Arja vas 102, 3301 Petrovče.

Tujina

Po dogovoru pošiljamo tudi pakete v tujino. Stroški pošiljanja so odvisni od države. Povprašajte nas – #EM#696f646c4466696a7b61657b227e67#EM#

Dobava

Spletna prodajalna comshop.si se bo vedno potrudila, da kupcu v najkrajšem možnem času dobavi naročen izdelek. Spletna prodajalna Comshop ima lastne zaloge, prav tako pa so določeni artikli na zalogi pri dobaviteljih v Sloveniji ali tujini.

Izdelki iz zaloge

Izdelke iz zaloge, v kolikor se stranka odloči izključno za nakup brez dodatnih storitev,  odpošljemo še isti dan, najkasneje pa v roku 3 delovnih dni.

KOMERCIALNI POGOJI

Vse objavljene cene, se lahko brez predhodnega obvestila spremenijo. Za nakup veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Akcije in druge ponudbe veljajo do odprodaje zalog oziroma do navedenega roka, če ta obstaja.

Ekipa spletne prodajalne Comshop se trudi, da bi bili podatki vedno pravilni, a lahko se pripeti, da je objavljena cena pomotoma napačna. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, kupcu omogočamo odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo, razen kadar je izrecno navedeno drugače.

PLAČILNI POGOJI

FIZIČNE OSEBE

Plačilo po predračunu

Pošljemo vam predračun, katerega poravnate preko e-banke ali na banki.

Plačilo po povzetju (dostava Pošte Slovenije)

Po prejetju paketa, ki vam ga bo dostavila Pošta Slovenije, boste poravnali celoten znesek. Pošta Slovenije si lahko za storitev odkupnine obračuna stroške po veljavnem ceniku.

Obročno odplačevanje (samo osebni prevzem)

Za vas smo pripravili tudi obročno odplačevanje z Banko Koper ''1 2 3 Hitri kredit''. Nekaj osnovnih napotkov in pogojev:

  • - Za kredit ni potrebe, da ste komitent banke Koper
  • - Vaša neto plača ne sme biti manjša od 20% mesečnega obroka
  • - Kreditno odplačevanje je mogoče v obdobju med 12 in 36 meseci
  • - Kredit je zavarovan preko zavarovalnice Triglav
  • - Nakup je brez pologa
  • - Pri nakupu potrebujete osebni dokument, davčno številko, izpisek zadnje plačilne liste
  • - Minimalni znesek hitrega kredita je 250€
  • - Maksimalni znesek hitrega kredita je 4000€

PRAVNE OSEBE

Plačilo po predračunu

Pošljemo vam predračun, katerega poravnate preko e-banke ali na banki.

Plačilo po povzetju (dostava Pošte Slovenije)

Po prejetju paketa, ki Vam ga bo dostavila Pošta Slovenije, boste poravnali celoten znesek. Pošta Slovenije si lahko za storitev odkupnine obračuna stroške po veljavnem ceniku.

Financiranje preko Grenke Leasing

Poslovnim partnerjem (pravne osebe) omogočamo tudi financiranje preko Grenke Leasing. Postopek je enostaven in hiter. Predlagamo, da nas kontaktirate za več informacij.

Odlog plačila

S podjetji, s katerimi poslujemo dlje časa ali imamo pogodbo o sodelovanju, omogočimo tudi odlog plačila po dogovoru. Za več informacij nam pišite na #EM#696f646c4466696a7b61657b227e67#EM#

vklopirazumzahtevajracun

REKLAMACIJE, VRAČILA, ODSTOP OD POGODBE, UVELJAVLJANJE GARANCIJE IN STVARNE NAPAKE

Reklamacije ob prevzemu pošiljke

Če se število naročenih izdelkov ne sklada s prejetimi, ali pa sklepate, da je prišlo med prevozom do poškodbe blaga, se obrnite na dostavno službo, ki je dostavo izvršila. Kontaktni podatki so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete od dostavne službe.

Če sumite na poškodbo blaga med prevozom storite pregled takoj in vpričo dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodbe blaga ali prevzete količine dostavna služba upošteva le v izjemnih primerih, zato jih tudi naše podjetje Raing d.o.o. ne more rešiti ali upoštevati.

Vračilo izdelkov

Fizične osebe imajo pri pogodbah na daljavo po Zakonu o Varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu naročenega blaga na naš naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi za to morali navesti razlog svoje odločitve. V tem primeru mora kupec blago vrniti na sedež podjetja na lastne stroške najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Izdelek, ki ga kupec vrača mora biti kolikor je možno skrbno zapakiran in v prvotnem stanju, da se tako izogne dodatnim stroškom vračila blaga.

Blaga ne morete vrniti v naslednjem primeru:

  1. pri avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri tem velja, da je v primeru nakupa e-vsebin, na primer glasbenih datotek, kupec odprl varnostni pečat s trenutkom nalaganja e-vsebine)
  2. če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik, notesnik ali računalnik z dodatno vgrajenim ali zamenjanim diskom, pomnilnikom, grafično kartico in podobno, obleka po meri, ...)
  3. če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana...)

 

Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni, z nakazilom na vaš račun, ki ga morate podati ob vračilu izdelka. Vrnjeno blago bomo pregledali. Če pri pregledu ugotovimo, da je vrnjeno blago uporabljeno ali poškodovano, brez dela ali celotne embalaže oziroma z drugimi pomanjkljivostmi, vam bomo obračunali stroške pregleda in cenitve ter druge s tem povezane stroške:

  1. stroške pregleda v višini 20,00 € + DDV
  2. pri tiskalnikih tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, če so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik,
  3. pri notesnikih, računalnikih, telefonih in podobni opremi tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek, fotografij in osebnih podatkov ter nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.
  4. v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 €,
  5. v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 30,00 € oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!

Rok plačila je tri dni od izstavitve.

Garancija

Vsi novi izdelki imajo garancijo uvoznika ali proizvajalca ter tako zagotovljeno servisiranje. Pri uveljavljanju garancije veljajo pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu.

Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno. Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka "mrtva točka" ni razlog za uveljavljanje garancije. Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov: RAZRED 1: ni okvarjenih pikslov in sub-pikslov (v tem primeru lahko takoj uveljavite garancijo) RAZRED 2: dopušča eno ali tudi vse od naslednjih pomanjkljivosti :

  1. 2 svetla ali temna piksla
  2. 5 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  3. 2 sub-piksla znotraj razdalje petih pikslov (cca 2mm za 15''in17'' monitorje).

RAZRED 3 : dopušča eno ali vse izmed naslednjih pomanjkljivosti :

  1. 5 svetlih pikslov
  2. 15 temnih pikslov
  3. 50 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  4. 5 sub-pikslov znotraj razdalje petih pikslov (približno 2mm)

Garancija preneha veljati pri:

  1. okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....)
  2. če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
  3. pri spremembah na aparatu
  4. pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
  5. pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  6. pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
  7. pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  8. pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.

Stvarne napake

Če menite, da je imel izdelek že ob nakupu lastnosti, ki ovirajo njegovo normalno uporabo nas v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva ko je bil napaka odkrita obvestite da ustrezno ukrepamo. Pri nakupu bodite pozorni na stanje izdelka, nekateri izdelki imajo nižjo ceno zaradi vidnih znakov poškodbe, ki pa ne vplivajo na delovanje izdelka. V tem primeru uveljavljanje stvarne napake ni možno. Raing d.o.o. bo v roku 8 dneh od prejetja izdelka z zahtevo za uveljavljanje stvarne napake obvestilo kupca o upravičenosti ali neupravičenosti do uveljavljanja stvarne napake. V primeru prvega bo Raing d.o.o. nadaljeval postopek pri pooblaščenem servisu.

Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na sedežu spletne prodajalne Comshop. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO)

Varstvo osebnih podatkov

Z registracijo v spletni prodajalni Comshop, uporabnik dovoljuje, da sme družba Raing d.o.o., kot upravljavec zbirke osebnih podatkov posredovane osebne podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ter z namenom, ki je določen v nadaljevanju.

Upravljavec obdeluje osebne podatke uporabnika, ki jih je le-ta vnesel v registrski obrazec (fizična oseba: ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefon ali GSM - neobvezno, datum rojstva - neobvezno, elektronski naslov, geslo); pravna oseba: ime, priimek, telefon ali GSM, elektronski naslov – v kolikor iz njega izvirajo osebni podatki, geslo, ponovitev gesla).

Prav tako pa se zbirajo tudi naslednji podatki: podatki o nakupih in obračunanih ugodnostih: datum nakupa, vrsta nakupa, vsebina nakupa, vrednost nakupa, način plačila.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (izvajanje transakcije, izstavitev računa, dostava izdelka, vse v zvezi z naročilom) in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.

Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način (npr. preko elektronske pošte) zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke, za namen neposrednega trženja. Upravljavec bo v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečil uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek elektronske pošte) obvestil uporabnika, ki je to zahteval.

Posredovani osebni podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali oziroma obdelovali.

Uporabnik s sprejetjem teh splošnih pogojev poslovanja tudi potrjuje, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami vsakokratno veljavnega zakona, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov, lahko uporabnik slednja posreduje na naslov Raing d.o.o., Arja vas 102, 3301 Petrovče ali preko elektronske pošte ne e-naslov #EM#696f646c4466696a7b61657b227e67#EM#

Pritožbe in spori

V spletni prodajalni Comshop se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Raing d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Raing d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Končne določbe

Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko v vsakem trenutku, brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje poslovanja. O vsaki spremembi splošnih pogojev poslovanja, bo ponudnik na primeren način obvestil uporabnike. Za primeren način se šteje objava splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.comshop.si. Šteje se, da se uporabnik strinja s spremembo splošnih pogojev  poslovanja, če še naprej uporablja predmetni portal.

 

 

 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ugovori, pripombe, zahtevki, izjave in reklamacije lahko uporabnik pošlje po elektronski pošti na e-naslov #EM#696f646c4466696a7b61657b227e67#EM# ali pisno na naslov: Arja vas 102,  3301 Petrovče. Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkom in reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavne zakonodaje.

Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe spletnega portala in iz teh splošnih pogojev poslovanja, ki jih ponudnik in uporabnik ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.