prijavite ali ustvarite nov račun

Comshop

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in uporabe portala Comshop 
 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in uporabe portala Comshop (v nadaljevanju splošni pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije ter veljajo za vse uporabnike predmetnega portala. Ti splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletnega portala Comshop, splošne pogoje nakupa preko spletne trgovine, postopek včlanitve v klub Comshop preko portala, varstvo osebnih podatkov ter druge pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika.
 
Upravljavec predmetnega portala je družba COMSHOP, trgovina za računalniško, pisarniško in medijsko opremo d.o.o., skrajšana firma: Comshop d.o.o., Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana, davčna številka: SI65086015, matična številka: 1853708000, vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod zaporedno številko vpisa 11192300 (v nadaljevanju ponudnik).

Z registracijo na spletnem portalu Comshop oziroma z uporabo spletnega portala, uporabnik sprejema te splošne pogoje poslovanja in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.
 

1. Registracija in prijava

 
Novi uporabnik se na portalu registrira tako, da na portalu izbere ustrezno ikono za registracijo fizične ali pravne osebe. Uporabnik mora vpisati zahtevane podatke, nato pa potrditi splošne pogoje poslovanja ter nato klikniti na gumb zaključi registracijo. Uporabnik na svoj elektronski naslov prejme aktivacijsko povezavo, s katero nadalje aktivira svoj »račun«. Ko ima uporabnik račun aktiviran, lahko brez težav nakupuje v spletni trgovini Comshop.

Za opravo spletnega nakupa ali za včlanitev v Comshop klub preko spletnega portala Comshop je potrebna registracija. V primeru nestrinjanja s splošnimi pogoji poslovanja, registracija in nakup nista možna.

Uporabnik, ki je že registrirani, za prijavo v spletno stran vpiše zgolj svoj elektronski naslov in geslo (registriran uporabnik).

2. Naročilo


Na spletnem portalu Comshop lahko nakupujejo tako fizične kot pravne osebe.

Uporabnik izbere želeni izdelek tako, da klikne na gumb »dodaj v košarico«.

V kolikor uporabnik na spletni strani še ni registriran, mora pred nadaljevanjem nakupa najprej opraviti registracijo oziroma prijavo, če pa je slednji v sistemu že registriran oziroma prijavljen, lahko z nakupom nadaljuje.

Uporabnik lahko izbrane izdelke iz košarice odstrani, poveča njihovo količino ali pa preprosto nadaljuje nakup. V naslednji fazi nakupa se uporabniku izpišejo podatki o kupcu in podatki, kamor se bo paket dostavljal. Nadalje mora uporabnik izbrati tudi način plačila, kjer je na izbiro plačilo z gotovino ob prevzemu, po predračunu ali s plačilno kartico.

V kolikor želi uporabnik k naročilu dodati še kak komentar, ima za to na voljo posebno polje. Na koncu uporabnik potrdi, da se strinja s splošnimi pogoji poslovanja in nadaljujete s klikom na gumb "Zaključi in oddaj naročilo". V primeru nestrinjanja s splošnimi pogoji poslovanja, nadaljevanje naročila ni možno. 
Pred oddajo naročila, tj. s klikom na gumb Zaključi in oddaj naročilo« ima uporabnik še enkrat možnost pregledati celotno naročilo in po potrebi naročilo spremeniti.

Nadalje sistem uporabnika opozori, da je zaključil z nakupom. Uporabnik na elektronski naslov, ki ga je navedel ob registraciji s strani ponudnika prejme potrditev naročila. Uporabniku je ob posredovanju potrditvenega sporočila ob nakupu izdelkov posredovana tudi povezava do teh splošnih pogojev poslovanja. Ponudnik uporabniku predlaga, da si jih bodisi natisne ali shrani na primeren trajni nosilec podatkov. Nadalje uporabnik ob sprejemu naročila v obdelavo o tem na posredovani elektronski naslov prejme avtomatsko sporočilo, kakor nato tudi sporočilo o zaključeni obdelavi naročila in odposlanem blagu. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu obvesti uporabnika o tem, kam lahko pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave, uporabnika potrošnika pa pouči tudi o možnosti odstopa od pogodbe.

Ob prejemu naročenih izdelkov uporabnik prejme tudi podatke o naročilu v pisni obliki.

3. Varnost nakupa


Ponudnik za prenose vseh podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili uporabnika. V primeru neizpolnitve obveznih vnosnih polj sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila.

Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega uporabniškega računa in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

4. Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju (firmo, sedež, davčno, matično številko in registrske podatke),
  • kontaktne podatke, za hitro in učinkovito komuniciranje,
  • bistvene lastnosti blaga oziroma storitve,
  • ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami,
  • morebitnem stroške dostave, 
  • podrobnejšo ureditev plačila ter način in rok dobave ali izpolnitve, 
  • potrošniku informacijo o pravici odstopiti od pogodbe v skladu s 43. č. členom Zakona o varstvu potrošnikov in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  • časovno veljavnost ponudbe in cene, 
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

5. Plačilo


Uporabnik lahko izbira med sledečimi možnostmi plačila:

  • z gotovino (ob prevzemu), 
  • po predračunu,
  • kreditno kartico: MasterCard, Visa ali z obročno kreditno kartico Visa Electron.

Gotovina - plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ko dostavna služba Pošte Slovenije na želeni naslov dostavi paket.

Predračun – plačilo z nakazilom na TRR je možno ob predhodnem  kreiranju predračuna na spletni trgovini Comshop. Zaželeno je, da uporabnik o poravnanem predračun obvesti ponudnika, in sicer na elektronski naslov #EM#62336143676a6b7460667a257f64#EM#. V kolikor uporabnik v roku 14 dni ne bo poravnal zneska po predračunu, bo naročilo stornirano in kot tako ne bo več upoštevano.

S plačilno kartico - pri nakupu s plačilno kartico mora uporabnik izbrati plačilno kartico, s katero želi plačati izbrano blago.

6. Cene in blago


Cene, ki se nahajajo na spletni strani Comshop, veljajo izključno za spletno prodajo in se razlikujejo od cen v maloprodajnih poslovnih enotah. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. 
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
 
Znesek poštnine ni vštet v ceno izdelkov. Cene tako ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine, le-ti pa so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila in nadalje tudi na računu. Strošek dostave na območju Republike Slovenije za naročila nižja od 199€ znaša 3€, za naročila višja od 199€ je pošiljanje brezplačno.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike so samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja oziroma lastnosti izdelka.
Roki veljavnosti akcije, so navedeni ob akcijski ponudbi.

7. Dostava in dobavni rok


Sistem spletne trgovine Comshop je zastavljen tako, da sproti obvešča uporabnika v kateri fazi je naročilo. Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku 1-3 delovni dni, šteto od dneva dokončne potrditve naročila.

Naročeni izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije d.d., kar pomeni, da naročene artikle dostavi poštar na naslov uporabnika, ki ga je slednji navedel ob naročilu. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, v primeru, da paketa uporabnik ne more sprejeti, ga lahko slednji prevzamete kasneje na najbližji Pošti Slovenije.

V primeru plačila po predračunu je blago odposlano šele po prejemu nakazila na TRR ponudnika.

Za izdelke, ki jih v določenem trenutku ni na zalogi, se rok dobave ustrezno poveča, o čemer bo uporabnik obveščen po elektronski pošti ali po telefonu. Uporabnik ima v tem primeru pravico takoj odstopiti od naročila, če se ne strinja z rokom dobave. Izdelek, ki ni na zalogi bo za uporabnika takoj naročen pri ponudnikovih dobaviteljih, naročilo uporabnika pa bo urejeno, ko bo ponudnik prejel izdelek na zalogo.

V primeru, da je bilo naročenih več izdelkov in je kateri od teh na zalogi, drugi pa niso, se vrši delna dobava blaga (delno takoj, delno ko to omogoča zaloga), razen če uporabnik želi drugače. Poštnina se v takem primeru zaračuna le enkrat

V kolikor ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca.

Dostava je možna na območju Republike Slovenije, v kolikor ni izrecno dogovorjeno drugače. V primeru dostave izven ozemlja Republike Slovenije, ponudnik pripravi ponudbo, ki vsebuje rok dobave in strošek dostave do želene destinacije. Pošiljke so poslane izven območja Republike Slovenije le proti doplačilu poštnine za tuj naslov in avansnim plačilom.

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga


Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo ali uporabljajo blago za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko svoj odstop poda na obrazcu, ki je na voljo tu ali  z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja odstop od pogodbe in sicer po elektronski pošti na e-naslov #EM#62336143676a6b7460667a257f64#EM# ali na naslov Comshop d.o.o., (Internetni oddelek) Šmartinska cesta 152/9, 1000 Ljubljana.  Rok za vračilo začne teči naslednji dan po dnevu, ko je potrošnik blago prejel. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nemudoma po odstopu, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. Zgolj vračilo blaga v roku za odstop, ki mu ni priložena odstopna izjava, se ne šteje za odstop od pogodbe.

Vračilo blaga v maloprodajnih poslovalnicah ni mogoče. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema. V primeru dostave na stroške ponudnika bodo kupcu obračunani stroški vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja, ponudnik ne odgovarja. 

Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter v originalni nepoškodovani embalaži. Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe oz. vračila. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora odstopni izjave priložiti kopijo računa in podatke o transakcijskemu računu, na katerega bo ponudnik lahko vrnil opravljena vplačila.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku štirinajst (14) dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke/DVD, video igre, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjen. 

9. Napake blaga


V kolikor ima izdelek stvarne napake mora uporabnik, v zakonskem roku ponudnika obvestiti o napaki in v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. V zvezi s tem se uporabljajo zakonske določbe Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

10. Garancija


Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. V kolikor je za blago dana garancija, je garancijska izjava priložena dobavljenemu izdelku. Informacija o garanciji je navedena med drugim tudi na spletni strani, kjer je izdelek predstavljen. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko uporabnik kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancija je veljavna ob upoštevanju pogojev in navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki, pooblaščeni serviserji so navedeni na garancijskem listu.

11. Članstvo v Comshop klubu


Klub kartico lahko pridobi vsaka fizična oseba, ki je starejša od 15 let. Posameznik se lahko v Comshop klub, poleg izpolnitve in oddaje Pristopnice v poslovalnicah, včlani tudi preko spletnega portala, in sicer tako, da pri registraciji označi, da želi postati član Comshop kluba. 
Posameznik se ob potrditvi podatkov na portalu strinja s Pravili uporabe, ki so objavljeni na spletnem mestu www.comshop.si.

S potrditvijo pristopa v Comshop klub na spletni strani, posameznik potrjuje resničnost vseh navedenih podatkov.
Klub kartica se izda za nedoločen čas, imetnik pa jo lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov pisno odpove. Odpoved začne veljati, ko izdajatelj prejme pisno odpoved in klub kartico na naslov: Comshop d.d., Šmartinska cesta 152/9, 1000 Ljubljana.

12. Varstvo osebnih podatkov


12.1. Z registracijo na spletni portal Comshop, uporabnik dovoljuje, da sme družba Comshop d.o.o, Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana kot upravljavec zbirke osebnih podatkov posredovane osebne podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ter z namenom, ki je določen v nadaljevanju.

12.2. Upravljavec obdeluje osebne podatke uporabnika, ki jih je le-ta vnesel v registrski obrazec (fizična oseba: ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefon ali GSM - neobvezno, datum rojstva - neobvezno, elektronski naslov, geslo); pravna oseba: ime, priimek, telefon ali GSM, elektronski naslov – v kolikor iz njega izvirajo osebni podatki, geslo, ponovitev gesla).

Prav tako pa se zbirajo tudi naslednji podatki: podatki o nakupih in obračunanih ugodnostih: datum nakupa, vrsta nakupa, vsebina nakupa, vrednost nakupa, način plačila.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (izvajanje transakcije, izstavitev računa, dostava izdelka, vse v zvezi z naročilom) in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.

Dodatni namen obdelave za katerega uporabnik na podlagi registracije ter sprejemom teh splošnih pogojev poslovanja daje svoje privoljenje, je za fizične osebe, ki so označili da želijo postati člani oziroma so člani Comshop kluba:

  • beleženje in obračunavanje ugodnosti na klub kartici in prilagoditev ponudbe vsakemu posamezniku,
  • statistična obdelava, 
  • trženjske raziskave,
  • segmentacija kupcev, 
  • obdelava preteklega nakupnega obnašanja, 
  • obveščanje o novostih v ponudbi in poslovanju, 
  • pošiljanje reklamnega gradiva in 
  • vabil na dogodke 
  • ter za obveščanja o nagradnih igrah katerih organizator je Comshop d.o.o.

Uporabnik določen v prejšnjem členu izrecno soglaša, da ponudnik lahko posreduje nekatere osebne podatke (ime, priimek, telefonsko številko, elektronski naslov, poštno številko) pogodbenim obdelovalcem upravljavca zbirke osebnih podatkov, s katerimi ima ali bo imel slednji sklenjene pogodbe o obdelavi osebnih podatkov in ki podatke obdelujejo ali bodo obdelovali v njegovem imenu in za njegov račun. Uporabnik se nadalje izrecno strinja in pooblašča ponudnika, da osebne podatke posreduje podjetjem v skupini Avtotehna za namene pošiljanja oglasnega gradiva, obveščanja o novostih v njihovi ponudbi in poslovanju, podjetja v skupini Avtotehna pa se zavezujejo prejete osebne podatke uporabljati in hraniti skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

12.3. Šteje se, da uporabnik s sprejetjem splošnih pogojev poslovanja na portalu Comshop in zaključeno registracijo, daje izrecno osebno privolitev v uporabo in obdelavo osebnih podatkov. Na podlagi njegove osebne privolitve sme upravljavec osebne podatke obdelovati za namene, ki so opisani v točki 12.2. splošnih pogojev poslovanja ter jih posredovati podjetjem in pogodbenim obdelovalcem določenim v 11.2. točki.

12.4. Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način (npr. preko elektronske pošte) zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke, za namen neposrednega trženja. Upravljavec bo v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečil uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek elektronske pošte) obvestil uporabnika, ki je to zahteval.

12.5. Posredovani osebni podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali oziroma obdelovali.

12.6. Uporabnik s sprejetjem teh splošnih pogojev poslovanja tudi potrjuje, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami vsakokratno veljavnega zakona, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov, lahko uporabnik slednja posreduje na naslov Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana ali preko elektronske pošte ne e-naslov #EM#62336143676a6b7460667a257f64#EM#.

13. Piškotki


Na spletni strani se uporabljajo: 

  • Tehnični piškotki - ti piškotki so na spletni strani Comshop potrebni za pravilno delovanje spletne strani, in so sledeči:
    • Sejni piškotki, ki so uporabljeni za to, da si spletno mesto zapomni uporabnikove vnose v spletne obrazce, nakupovalno košarico, ipd. Taki piškotki so nujno potrebni, da si stran zapomni in izvede uporabnikovo zahtevo.
    • "Voating" piškotki, ki so uporabljeni, da si spletna stran zapomni ocene uporabnikov, ki so bile oddane za posamične izdelke (trajni piškotki).

Soglasje uporabnikov za zgoraj navedene sejne tehnične piškotke ni potrebno, saj gre za zakonsko izjemo, kje privolitev uporabnika ni potrebna. Vnaprejšnje soglasje pa je potrebno za "voating" in analitične piškotke, opisane v nadaljevanju.

  • Piškotki za namen analiziranja prometa - analitični piškotki - (štetje obiskovalcev, identifikacija brskalnikov in ključnih besed, ki vodijo na mesto, problemi pri navigaciji)
    • Google Analytics piškotki, so uporabljeni za spremljanje obiska spletne strani Comshop, za spremljanje prodaje in spremljanje drugih navad uporabnikov, ki se kažejo na spletni strani Comshop. Google Analytics je Googlovo orodje za spletne analitične podatke, ki se uporablja za boljše razumevanje, kako uporabniki uporabljajo spletno mesto ponudnika.

Ponudnik omogoča vpogled v Google Analytics račun tudi tretji osebi, in sicer družbi NOI, Nove oglaševalske ideje d.o.o., Brodišče 28, 1236 Trzin, ki za potrebe ponudnika vodi oglaševalsko kampanjo Google AdWords in tako na podlagi podatkov iz Google Analyticsa skrbi, da se podjetje Comshop d.o.o. pojavlja v Google iskalniku.

V primeru, da uporabnik ponudniku ne bi več dovolili uporabe piškotkov na njegovem računalniku, lahko uporabnik nastavitve spremeni v vsakem trenutku, in sicer v spodnjem desnem kotu spletne strani, kjer se vedno nahaja zavihek "Uredi nastavitve piškotkov". Na tem zavihku lahko uporabnik izbere, ali se strinja s tem, da se na njegov računalnik naloži piškotke ali ne.

V kolikor se tehnični piškotki na spletni strani Comshop v popolnosti onemogočijo (v nastavitvah brskalnika), nakupovanje na spletni strani Comshop ne bo mogoče oziroma uporabnik ne bo mogel uporabljati funkcij spletišča v polni meri.

14. Pogodba in arhiviranje pogodbe


Pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi prejem naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na posredovani elektronski naslov. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. 
Sklenjena pogodba med uporabnikom in prodajalcem ter kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja Comshop d.o.o. na Šmartinska 152/9, 1000 Ljubljana. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: #EM#62336143676a6b7460667a257f64#EM#.

15. Končne določbe


Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko v vsakem trenutku, brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje poslovanja.

O vsaki spremembi splošnih pogojev poslovanja, bo ponudnik na primeren način obvestil uporabnike. Za primeren način se šteje objava splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.comshop.si. Šteje se, da se uporabnik strinja s spremembo splošnih pogojev  poslovanja, če še naprej uporablja predmetni portal. 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ugovori, pripombe, zahtevki, izjave in reklamacije lahko uporabnik pošlje po elektronski pošti na e-naslov #EM#62336143676a6b7460667a257f64#EM# ali pisno na naslov: Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana. Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkom in reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavne zakonodaje.

Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe spletnega portala in iz teh splošnih pogojev poslovanja, ki jih ponudnik in uporabnik ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. 

Ti pogoji začnejo veljati dne 01.01.2014


Ljubljana, 1. januar 2014
Comshop d.o.o.,Ljubljana