prijavite ali ustvarite nov račun

100% ZADOVOLJSTVO

Največja vrednota spletne prodajalne Comshop.si so zadovoljni uporabniki!

V kolikor z naročenimi izdelki niste zadovoljni oz. le ti ne ustrezajo vašim željam, imate pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga, odstopite od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Izdelke je potrebno vrniti v poslovne prostore spletne prodajalne Comshop.si (Arja vas 102, 3301 Petrovče) najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu od nakupa.

O nameravanem vračilu oz. odstopu od pogodbe nas lahko uporabnik, najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejetja izdelka, obvesti na dva načina:

• po pošti na naslov Raing d.o.o. (Spletna prodajalna Comshop), Arja vas 102, 3301 Petrovče ali
• na kontaktni e-naslov #EM#696f646c4466696a7b61657b227e67#EM#

Veseli bomo, v kolikor nas predhodno tudi pokličete na telefonsko številko 041 410 444, da se dogovorimo o najboljši rešitvi.

Vračilo izdelka na naveden naslov v štirinajstih (14) dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od pogodbe.

STROŠEK VRAČILA

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške, pa vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

KATERI IZDELKI SO PRIMERNI ZA VRAČILO?
Izdelek je primeren za vračilo, v kolikor je:
• nerabljen,
• nepoškodovan ter
• v originalni embalaži

Priložena mora biti kopija računa. Zaželen je tudi obrazec (dopis) za vračilo blaga, ki pospeši postopek vračila ali zamenjave. Na obrazec se zapiše vaš TRR kamor bomo v primeru vračila kupnine le-to tudi nakazali.
Za stroške nastale zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah:
• o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

• o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
• o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
• o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

VRAČILO KUPNINE
Potrudili se bomo, da bo celotna kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, po prejetju blaga, najkasneje pa v roku štirinajst (14) dni po prejetju vrnjenega blaga (v primeru podjetij rok za vračilo prične teči s prejemom potrjenega storno računa s strani kupca).