prijavite ali ustvarite nov račun

Vračilo izdelkov

Največja vrednota spletne prodajalne Comshop so zadovoljni kupci!


V kolikor z naročenim izdelkom niste zadovoljni oz. le-ta ne ustreza vašim željam, imate pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga, odstopite  od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Izdelek je potrebno vrniti v spletno prodajalno Comshop najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu od nakupa.


O nameravanem vračilu nas lahko kupec, najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejetja izdelka, obvesti na dva načina:


Veseli bomo, v kolikor nas predhodno tudi pokličete na telefonsko številko 051-680-702, da se dogovorimo o najboljši rešitvi.

Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v štirinajstih (14) dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.

 

STROŠEK VRAČILA

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, v primeru dostave na naše stroške pa vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.


KATERI IZDELKI SO PRIMERNI ZA VRAČILO?

Izdelek je primeren za vračilo, v kolikor je nerabljen, nepoškodovan ter v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Zaželen je tudi obrazec (dopis) za vračilo blaga, ki pospeši postopek vračila ali zamenjave. Na obrazec se naj zapiše vaš TRR kamor bomo v primeru vračila kupnine nakazali vračilo kupnine.

Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo


Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah:

•             o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

•             o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

•             o blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

•             o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

•             o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

•             o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;

•             o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

•             o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

VRAČILO KUPNINE

Potrudili se bomo, da bo celotna kupnina vrnjena v najkrajšem možnem roku, po prejetju blaga, najkasneje pa v roku štirinajst (14) dni po prejetju vrnjenega blaga (v primeru podjetij rok za vračilo prične teči s prejemom potrjene stornacije s strani kupca).