prijavite ali ustvarite nov račun

Servis

pexels photo 461490 board printed circuit board computer electronics 1



HITRI SERVIS COMSHOP

Se vaš računalnik oz. prenosnik odziva počasi ali ne deluje?

Zaupajte pregled strokovnjakom, ocenili bomo napako, strošek popravila ter se z vami dogovorili o možnih ukrepih:

investicija v popravilo = 14,90€!

Za vloženih 14,90€ prejmete enostavno in hitro storitev pregled računalnika ali prenosnika in diagnosticiranje napake.

Brez odvečnih skrbi! Na željenem naslovu uredimo prevzem namiznega ali prenosnega računalnika. Na vas je le, da ga zapakirate primerno za pošiljanje in počakate, da se pri vas oglasi kurir dostavne službe.

Brez presenečenj in skritih stroškov! Naši strokovnjaki se skrbno lotiljo pregleda in diagnosticiranja napake. Ko je napaka odkrita vas o tem obvestimo ter se skupaj z vami dogovorimo glede smotrnosti oz. obsega popravila.

Vrnemo na dom! Ko je servis zaključen, vam dostavna služba na vaš naslov dostavi popravljen računalnik. Strošek servisa in popravila lahko poravnate po predračunu ali po povzetju.

Imate težavo z delovanjem vaše naprave?

Neprijetna situacija, a vendar se pri vsej tehnologiji in elektroniki pripeti tudi to. Ravno v ta namen ima vsak izdelek priloženo garancijo, katere doba se giblje od 1 meseca (za rabljene izdelke) do 5 let ali več.
V kolikor ste v spletni trgovini Comshop kupili izdelek in že takoj na začetku ugotovili, da ne deluje, vas prosimo da nas pokličete na telefonsko številko 051 680 702 (od ponedeljka do petka; med 8:00 in 17:00). Potrudili se bomo, da zadevo v najkrajšem času rešimo v vašo korist.

Vsak izdelk imajo priložen garancijski list, na katerem so navedeni garancijski pogoji ter seznam pooblaščenih serviserjev. Najhitrejša rešitev je, da se obrnete neposredno na pooblaščen servis. Predlagamo vam, da jih predhodno pokličete in se z njimi dogovorite vse podrobnosti glede servisnega postopka.

V kolikor pri postopku naletite na težave, nas prosim obvestite. Z veseljem priskočimo na pomoč.

IZVEN GARANCIJSKA POPRAVILA
Naše strokovno in usposobljeno osebje vam bo priskočilo na pomoč tudi v primeru, ko se vam pokvari starejši računalnik ali prenosnik, katerega garancijska doba je že potekla.
Okvarjeno napravo pregledamo in ocenimo strošek poravila. Na podlagi ocenjenega stroška se z vami o morebitnem popravilu oz. če je vložek v popravilo previsok, predlagamo nakup nove naprave. Naša prednost je, da imamo vedno na zalogi rabljene in obnovljene računalnike ter prenosnike in lahko zagato zelo hitro rešimo.

Vas skrbi, da boste izgubili podatke?
Če se odločite za nakup novega računalnika ali prenosnika, poskrbimo za prenos podatkov iz okvarjenega računalnika na nov računalnik v primeru da je to mogoče. Vse to naredimo BREZPLAČNO.
Tudi, če je v okvari trdi disk, vam predlagamo najboljšo možno rešitev glede reševanja podatkov.


Prosimo vas, da si splošne pogoje servisnih storitev skrbno preberete, saj se bomo s tem izognili kasnejši slabi volji in težavam.

-       Časovna opredelitev trajanja popravila

Rok popravila je odvisen od zahtevnosti napake ter trenutne razpoložljivosti osebja. Koliko časa bo določeno popravilo trajalo, vam lahko okvirno sporočimo ko je opravljena diagnostika. V kolikor je potrebno naročiti specifični rezervni del se lahko rok popravila podaljša. V primeru, da se le-ta bistveno spremeni, vas o tem obvestimo.

-       Zasebnost in varnost vaših podatkov ter morebitna izguba

Zavedamo se, da so osebni podatki izredno občutljiva zadeva, zato uporabljamo potrebno sistematiko za skrbno varovanje le teh. Za izgubo podatkov zaradi napak na opremi (npr. okvara diska), virusov in napak na operacijskem sistemu ne odgovarjamo, zato vas prosimo, da redno skrbite za varnostno kopiranje. Na vašo zahtevo lahko podatke pred posegom shranimo tudi mi. 

-       Nameščanje programske opreme

Pri odpravi težav s programsko opremo vam lahko pomagamo zgolj, če je nameščena programska oprema originalna ter licenčna. Po dogovoru vam lahko priskrbimo originalno programsko opremo, ter vam jo na napravo tudi namestimo. Strošek programske opreme se obračuna posebej.

-       Zavrnitev popravila

V kolikor ocenimo, da popravilo iz katerega koli razloga ne bo mogoče oz. da presega naše znanje, bomo vaše popravilo zavrnili oz. se z vami pogovorimo o možnih rešitvah 

-       Strošek popravila

Po opravljeni diagnostiki se z vami dogovorimo o načrtovanem popravilu in s tem povezanimi stroški. V kolikor se s predračunom strinjate, bomo pričeli s popravilom in naročili potrebne rezervne dele. Cenik servisnih storitev se nahaja TUKAJ